Dilluns.. per fi !!

Dilluns, per fi!! no per res, sino perque demà tinc festa!! i podré fer un munt de coses que no siguin treballar treballar i treballar encara més. De moment hem quedat amb la Paulina (i la Pilar si s'hi apunta) al matí a Persones LLanes i després farem una mini expedició a Barcelana (C/Brosolí nº 1 08003 Barcelona tel. 93 319 84 51) que per tema d'incompatibilitat d'horari encara no he pogut descobrir... A veure que hi comprem..
De moment estic fent tot d'amagat per q que sigui més sorpresa, les postals de nadal dels dos intercanvis que tinc pendents i que afegiré quan les seves destinatàries les haguin rebut ok??

Bon dilluns a tothom que cada dia és una nova oportunitat de canviar les coses.

1 comentari:

  1. Nuriii!

    Ara sí que puc postejar :D

    Bé, hu que ja saps, merci per la col·laboració en el regal... em vaig umuciunar, però no vaig deixar caure la lagrimilla jeje ;)

    Petons!

    ResponElimina