NEST

A la tercera posició del llarg rànquing de les cinc botigues que no et pots perdre de Londres hi tenim:

3) NEST

Al nord de Londres, a Crouch End, hi ha la meravellosa Nest. Pel meu gust està una mica mal comunicada per anar-hi en metro però hi ha un autobús que para al davant i així no s'ha de caminar tant. Aquí hi trobareu els transports que us hi porten. Us haig de dir que el viatge val la pena.

 

A l'entrada hi ha una mica de pati i si fa sol, s'hi pot sortir a teixir.

 

La primera impressió només entrar és brutal perqué estàs literalment envoltada de llanes per tots costats.

Aquí hi podreu trobar totes aquestes marques de llana, aqui en teniu els links : Adriafil, Artesano, Austermann, BC Garn, Debbie Bliss, Fyberspates, Isle of Auskerry, John Arbon, Excelana, Malabrigo, Natural dye studio, Rico, Rooster, Rowan, Silk Indian, Skein Queen, Studio Donegal, Twilleys of Stamford, Wendy, així com la seva marca pròpia Nest naturals.
  

Una filosa acompanya l'aparador al costat de les troques de Manos del Urugay.

 
  No només t'ajuden a teixir els patrons de Ravelry sino que en tenen alguns d'exposats a l'aparador.

 
Aquí la carta de colors gairebé completa de llanes Irlandeses filades a mà de Studio Donegal.


Obligatòria mostra de Malabrigo exposada a l'escala, al costat de les joguines infantils per aprendre a teixir.


Les Nest Naturals Angora Mohair, per poder tenyir del teu color preferit, tenien una mica d'angelina i eren super suaus, em va agradar molt que tinguèssin llana sense tintar de marca pròpia, també tenen merino i Blue Face Leicester.



Algunes peçes teixides com la Baby surprise jacket de l'Elisabeth Zimmerman



I aquí el món mercería, amb botons, fil de sorgir, fils de cosir, cintes, teles de patch, revistes i una petita biblioteca amb llibres a la venda.


 Em van encantar els patrons dels 70's per retallar i cosir-te la teva pròpia roba.


 

Zona chill out per teixir, súper acollidora
 que vaig haver de provar ja que era una temptació massa gran no dedicar una estoneta a teixir en aquesta botiga.



Aquests són els meus moments de felicitat absoluta. Us la recomano!

8 comentaris:

  1. Ohhhhhhhhhhhhhh!!!
    M'encanta!

    ResponElimina
  2. Nena!! Quina botiga més xula!! M'encanta!!
    Jo la setmana vinent vaig a NYC. Alguna recomanació de knitting tourims??

    ResponElimina
  3. Caram, quina tenda! Quan fem una excursió a London?

    ResponElimina
  4. Núria, estic redescobrint el teu blog des d'una habiació d'un hostal a Sucre, Bolivia, en ple viatge!
    Quina passada, quanta informació, necessitaré temps per posar-me al dia, però aquí estem veient llanes cada dia, i ara que ens acostem a Potosí o a la Paz tenim unes ganes de remanar i comprar Alpaca natural!
    Records a la Laia i la Mireia!
    Pau

    ResponElimina
  5. Oh quines preciositats!! Si mai tingués una botiga la voldria com aquestes!
    Bon Any!

    ResponElimina
  6. Ohhhh!! Quina enveja, jo també vull!!!

    ResponElimina
  7. Envidia cochina tengo viendo esto!
    Saludos
    Andrea

    ResponElimina