Pin it !





Cada vegada es dóna més importància a la part visual de la comunicació i jo com a persona molt visual que sóc també li'n dono, el meu últim descobriment ha sigut Pinterest una xarxa per crear els teus propis murals d'inspiració o senzillament alló que trobes per la xarxa i vols tenir present per quan ho necessitis. Vindria a ser el que tota la vida ha sigut un sketchbook o un a paret amb xinxetes on poses tot alló que t'agrada. Al principi es tota una viciada... Aquí teniu el meu mural

4 comentaris:

  1. quina troballa mes xula nuria! vaig a donar-hi un cop d'ull..

    ResponElimina
  2. Si Belen, una pasada acabes descobrint coses inesperades cada dia...

    ResponElimina
  3. Eeeeh! M'encanta!!! :)


    Em fas un "invite" per tenir-ne un??

    ResponElimina
  4. jo encara no he vist aquest mural

    ResponElimina