Never ending socks



At last but not least!!!

Fa cosa d'una setmana que vaig poder acabar aquests mitjons, començats fa bastant de temps...

Són un regal per a la meva germana fets amb Fabel Drops gentilesa de Greta i amb un patró fantastic que es diu "9 to 5" disponible i gratuït a Ravelry.

He disfrutat molt fent-los tot i que els he fet durar bastant i en breu els donaré com a regal d'aniversari, aixó si, dos anys més tard del que pretenia...

Atenció pregunta!

Quin és el projecte de durada més llarga que heu teixit??

Quant temps heu trigat??
Posted by Picasa

2 comentaris:

  1. Per fi estan acabaaaaaaaaaaaats!!

    Què xulos, ha valgut la pena l'espera!

    Jo vaig trigar 9 mesos en acabar el Silvi, però m'estic a punt de superar amb l'Icarus, que vaig lentíssima i encara em queda molt.

    ResponElimina
  2. Són molt bonics!! I em queden estupendos" :P

    ResponElimina