B de Brioche

Moltes vegades vénen clientes a la botiga demanant per fer el punt anglès, la veritat és que mai m'havia cridat l'atenció fins que el vaig veure teixit a dos colors.

                             


La primera aproximació que hi vaig fer va ser per donar un curs, i des de llavors em té captivada.

També va donar la casualitat que ens van avisar que hi hauria un color de llana que s'anul.lava i llavors ho vaig veure clar.

                             

Un coll amb llana súper gruixuda a punt brioche de dos colors:
Mostassa, el meu preferit, i gris que combina amb tot.



                         

De moment aquest l'he fet llis perquè estic acabant els projectes que tinc començats (tot i que en començo de nous inevitablement) però m'havia plantejat fer-li un acabat amb algún dibuix.

El resultat final és un coll enorme que abriga el que no està escrit. Reversible i a dos colors, m'encanta com ha quedat, què us sembla?

En podeu veure els detalls tècnics aquí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada