jet lag de llibres




Fa gairebé un any vaig fer un viatge a LDN i em vaig tornar boja quan vaig descobrir un edifici sençer (del tamany del Corte Inglés) només de llibres que es diu Waterstone i està al costat de Piccadilli Circus. Vaig pensar una llibreria tan gran ha de tenir una secció de llibres de m itja també gran... i si, al seté pis hi havia la secció de mitja, fantàstica em vaig agenciar aquests llibres:



Stitch'n bitch a knitter's design journal Debbie Stoller

Tips for Knitters Debbie Bliss

Wacky baby knits Allison Jenkins

Knitwear in fashion Sandy Black ( avui m'he adonat que està signat per l'autora)

KnitKnit Sabrina Gschwandtner

2 comentaris:

  1. Si que molen els Waterstone de Londres :)
    Ja ho saps, quan em vinguis a veure allà podem anar a fer-hi una visita :)

    ResponElimina
  2. ooooooooooh! demà em caurà la baba al damunt xD

    ResponElimina