el jersei de pajarites

 



Aquest jersei no l'he dissenyat jo, és un encàrrec de la feina, em varen demanar un jersei blau i em van donar les llanes, el més complicat de fer van ser les pajarites (com les pajarites de paper), fetes apart i aplicades posteriorment, una currada la veritat. Amb tot estic contenta del resultat. Tot i que no és gens el meu estil posat quedava xulo.

Que us sembla? el posarieu als favorits del Ravelry o creieu que hauria d'estar a algun grup de disorders??
Posted by Picasa

5 comentaris:

  1. te gusta tejer pajaritas de papel en jerseis?
    no puedes vivir sin aplicar origamis a tus prendas tejidas?
    ESTE ES TU GRUPO!!

    jeje....

    vaig a mirar rav guapa!

    ResponElimina
  2. Sincerament no crec que me'l posés a la llista de favoritos, jajaja! Però reconec la matada i la feinada, i això sí és d'apreciar!

    ResponElimina
  3. i tant que me'l poso als favorits!! i també m'apunto al curs de tarades (és encara pitjor en foto)

    ResponElimina
  4. Jejeje, és una pregunta trampa?

    ResponElimina