NI SE T'ACUDEIXI...


L'altre dia vaig tenir la genial idea de canviar la plantilla del meu blog... perque la tenia amb format antic ( html) i era un pal posar links i no sabia com posar imatges.... aaahhh quina va ser la meva grata sorpresa quan un cop actualitzada la plantilla ( i havent llegit el text de : puede que pierda algunos datos en el cambio) JUAS ! ! alguns??? havia perdut toooootss els links del blog!!! aagggghhhhghgaagaah , bé tot té la seva par positiva, ara tinc la nova plantilla que és més fàcil de fer servir i he rentat una mica la cara del blog fent neteja de links que ja feia falta....

Nota mental: la propera vegada em faré un copy paste del html en un word.

3 comentaris:

  1. oh!! quina putada, sembla que ho hagués fet jo jaja dissabte 17 com et va??

    ResponElimina
  2. Si si realment mai passa res fins el dia que dius..bah! passo i li dones al OK.

    Crec qe cap problema, per mi genial.

    Petonetssss

    ResponElimina
  3. estem pendents del migdia o la nit ja et diré el qué

    ResponElimina