Tinc el meu blog!

Primer intent de muntar un blog i cosa extranya en mi... ho he aconseguit!! Jo que em pensava que trigaria segles...

Ahir va ser la meva segona trobada amb Bcnknits!! i va anar molt bé.


Ara mateix estic viciada a fer mitjons tot i que de moment encara no li he trobat el truc... quan vagi pel parell número deu segur que els tindré controlats, preo ara mateix m'embolico una mica amb les mides i proporcions.

Apart la llana i les agulles q faig servir ara són molt finetes i crec que quan acabi aquest mitjó faré un descans abans de seguir amb l'altre i fare una cosa mes facil.

1 comentari:

  1. bé, la nuria somia de nit amb punts del dret i del revés que l'atrapen en un malvat complot masclista que pretén fer desaparèixer la documentació que demostra el grau de superioritat de la ment femenina canalitzada a través de bufandes i mitjons de punt, com a colofó d'haver ja aconseguit apartar-nos dels càrregs d'importància del govern de tots els paisos de mon.... un complot internacional.

    ResponElimina