Tutorial ebook

M'agrada molt llegir tot i que no ho faig sovint, de fet a la meva llista de propòsits sempre hi tinc la lectura com a tema pendent.

Tinc dues amigues que llegeixen molt, jo sóc la que teixeix molt i llegeix poc.

Com que estan entestades a que canvii d'hàbits, una d'elles em va deixar en usdefruit un ebook per a poder llegir mes en ruta, m'encanta que em deixin coses ja que és barat i zero waste.

Venia amb una funda que no m'era pràctica i vaig decidir fer-me'n una a mida perquè no en trobava que m'agradèssin, i les que m'agradaven eren cares.

La tela rosa va ser un regal de ma germana però en podeu trobar similars a La Casa del Retall, la tela de dins és de la nova col.lecció de teles d'IFIL, la resta, entretela i gomes ho podeu trobar a Casa Fèlix i el plàstic a Raima.

Us deixo un tutorial de com es pot fer una funda amb qualsevol mida d'ebook.


TUTORIAL FUNDA EBOOK


MATERIAL:
Tela exterioir, abuatada 24 x 32 cm 
Tela interior 24 x 32 cm
Entretela gruixuda 24 x 32 cm
Plàstic dur (interior) 24 x 32 cm 
Goma elàstica 55 cm


Aquestes mides varien segons la mida de l'ebook però com que el meu és gran crec que amb el material que poso n'hi ha suficient per qualsevol ebook.


Primer de tot el que jo faig i que he trobat que em va molt bé és projectar (a la carrera li déiem així) dibuixar com vull que sigui la funda amb les característiques que ha de tenir per a que funcioni be.



Marcar el patró en paper de manila i afegir-li 1cm de costura al voltant.

Tallem dues peçes interiors amb el patró que hem fet.

Tallem la peça exterior marcant el patró i deixant dos centímetres enmig per a que faci de llom.


Coloquem la goma que subjectarà l'ebook amb agulles i la cosim reforçada.
 


Tallem dues peçes de plàstic de la mida de l'ebook (sense centímetre)


Cosim la peça interior amb l'exterior amb el dret génere encarat, i girem.

Tallem la tela sobrant.

Girem i coloquem a dins els plàstics transparens per reforçar.
Afegim un viu per polir la tela que es veu entremig.

Voilà, molt millor.

Així és com queda un cop acabada, jo n'estic molt satisfeta.

Per llegir amb la mateixa goma de tancar es subjecta la tapa.

Si us en voleu fer una i teniu dubtes, podeu consultar als comentaris del post i m'encantarà veure-les.

2 comentaris:

  1. Doncs trobo que t'ho has currat molt, és preciós!

    ResponElimina
  2. Thanks for sharing this post. After a long time, such a post has been seen, it is a very interesting subject, people like it. When someone shares this kind of article, the mind is happy Thank you for this article.
    beautiful Girl Gurgaon
    online girl gurgaon
    Gurugram Girl Number
    Tajmehal is very Beautiful
    gurugram online girl number
    Online Girl Number Dehradun
    funny ghost stories
    Party girl gurugram
    pretty Girl sector 29

    ResponElimina