A fine romance...



Per fi s'han acabat les vacançes!!


...i es que la veritat, si han de ser com aquestes, prefereixo seguir tranquilament la rutina laboral... m'ha tocat (apart de desaparèixer una setmaneta de vacançes de veritat) fer de babysitter de:
-la meva yaya que es va torçar un turmell,
-dos gats
-una gossa...(tot en diferents cases, que si no perd mèrit)
-pintar i endreçar el meu taller de La Perxa
-ultimar els detalls de la TV movie q estem preparant...
Tot i el cansament que això provoca, conçentrat en una setmana, estic molt cofoia de com ha quedat el taller!!
Com diu ma mare cada vegada que tornem de vacançes: HOME SWEET HOME!!

4 comentaris:

  1. A fine romance, with no kisses... saps que estava escoltant aquesta cançó ara mateix

    ResponElimina
  2. Llavors haurem de quedar per veure aquest taller tan superfantàstic! Jojojojo

    ResponElimina
  3. Clar que si!! I n'has d'estar d'orgullosa!! Molt rebé, ara només et falta actualitzar el teu blog professional i jasta!!

    Petonsss

    ResponElimina
  4. Quan vulgueu fem festa d'inauguració del taller!!

    Tinc ganes de veure-us!!

    ResponElimina